0 Comments

میزان کلیک

میزان کلیک (CTR) به نسبت کاربرانی که روی یک لینک خاص کلیک می‌کنند به تعداد کل کاربرانی که یک صفحه، ایمیل یا تبلیغ را دیده‌اند گفته می‌شود؛ که این نسبت معمولاً برای اندازه‌گیری موفقیت یک کمپین تبلیغاتی بکار می‌رود. مانند کمپین‌های وب و ایمیل.[۱]

کار با میزان کلیک برای کمپین‌ها فوق‌العاده است. اولین نمایش آنلاین آگهی که برای AT&T در وب سایت HotWired در سال ۱۹۹۴ به نمایش درآمد؛ که میزان کلیک آن حدود ۴۴٪ بوده‌است

0 Comments

رضایت مشتری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه

0 Comments

عَرضه و تقاضا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله