پرداخت به ازای کلیک

پرداخت به ازای کلیک یا PPC نام مدلی از تبلیغات اینترنتی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات به وبسایت، اپلیکیشن موبایل یا رسانهای دیگر هدایت میشوند و تبلیغ دهنده بر اساس تعداد کلیکها و مراجعه به رسانه خود، به نمایش دهنده هزینه تبلیغات را پرداخت میکند. این روش در زمان خود نوآوری در صنعت تبلیغات اینترنتی محسوب میشد و به مرور جایگزین متدهای سنتی تبلیغات بنری (مدتدار) و پرداخت به ازای تعداد نمایش شد. مدلهای پیشرفتهتر و پیچیدهتری از پرداخت به ازای کلیک نیز هماکنون در حال بهرهبرداری هستند که به عنوان مثال میتوان به پرداخت به ازای منجر شدن به خرید اشاره کرد.
شرکتهای گوگل، مایکروسافت و یاهو در پروژههای Google Adwords، Microsoft adCenter و Yahoo! Search Marketing از این مدل بهره میبرند.
تاریخچه
در سال ۱۹۹۶ (میلادی) در نرمافزاری به نام Planet Oasis از این مدل پرداخت، برای کلیکهایی که شرکتها در دایرکتوری نرمافزار دریافت میکردند استفاده شد. در ابتدا شرکتها کمی محتاطانه با این مدل برخورد کردند اما در انتهای ۱۹۹۷ (میلادی) بیش از ۴۰۰ برند مشهور از این مدل استقبال کردند.
گوگل در دسامبر ۱۹۹۹ تبلیغات جستجوگر خود را آغاز کرد و در اکتبر ۲۰۰۰ محصول تبلغاتی خود را با نام تجاری Google AdWords به بازار عرضه کرد. اما تا سال ۲۰۰۲ که مدل پرداخت به ازای کلیک معرفی شد کماکان از مدل پرداخت به ازای تعداد نمایش استفاده میکرد. هماکنون ۹۶ درصد درآمد شرکت گوگل از تبلیغات ناشی میشود.[۲]
کلیک غیر واقعی
- کلیکهایی که خود ناشر آگهی بر تبلیغ انجام میدهد.
- ناشر، مشوقهایی برای کلیک بر روی تبلیغات در نظر میگیرد.
- استفاده از ابزارهایی که منجر به ایجاد کلیک های اتوماتیک یا افزایش ترافیک میگردد.
- ربوتها
- هرگونه نرمافزارهای فریبنده
کلیک روی تبلیغات گوگل باید در نتیجه علایق کاربر و به صورت واقعی باشد و هر روشی که باعث شود به طور مصنوعی و ساختگی بر روی تبلیغات کلیک شود، در خط مشی های مرتبط با برنامه ها به شدت ممنوع شده است».[۳]
تفاوت میان پرداخت به ازای کلیک و هزینه به ازای کلیک
پرداخت به ازای کلیک یا PPC به یکی از روشهای تبلیغات آنلاین گفته میشود که تبلیغدهنده به ازای هر کلیک مبلغ مشخصی را پرداخت میکند. شما هنگامی به ازای هر کلیک، مبلغی پرداخت میکنید که شخصی به یکی از محصولات یا خدماتی که شما ارائه میدهید، نیاز داشته و روی تبلیغات شما کلیک کند.
هزینه به ازای کلیک یا CPC یک کمیت است و میتوان آن را از دو جنبه بررسی کرد.
- CPC پیشنهادی به مبلغی گفته میشود که شما مایل هستید آن را پرداخت کنید تا روی تبلیغات شما یک کلیک شود.
- هزینه CPC به مبلغی گفته میشود که شما برای نتیجه تبلیغات خود پرداخت میکنید
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.Typi non habent claritatem insitam
Welcome to image alignment! The best way to demonstrate the ebb and flow of the various image positioning options is to nestle them snuggly among an ocean of words. Grab a paddle and let’s get started.
On the topic of alignment, it should be noted that users can choose from the options of None, Left, Right, and Center. In addition, they also get the options of Thumbnail, Medium, Large & Fullsize.
Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem.
Where To Purchase Xenical Priligy Ervaringen priligy dapoxetine blog Acheter Du Cialis Au Maroc
I can install for your website
plese tell me
my mobile is :0989302205900
atharinasab@gmail.com